Firma: GfK Polonia
Stanowisko: Strategic Insight Manager
Strategic Insight Manager – Sales Effectiveness & Consumer Insights w GfK Polonia. Absolwent Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ukończył specjalizację na kierunkach: Zarządzanie przedsiębiorstwem budowlanym oraz Badania marketingowe. W GfK Polonia specjalizuje się w badaniach rynków budowlano-remontowych i przemysłowych. Badaniami dla tego sektora zajmuje się od 16 lat. Posiada bogate doświadczenia w zarządzaniu międzynarodowymi projektami (ilościowymi i jakościowymi), a także doradztwie strategicznym dla sektora budowlanego i przemysłowego. Prelegent licznych konferencji dla branży budowlanej, ekspert i szkoleniowiec. Szef międzynarodowego zespołu badań przemysłowych GfK – Chairman of Industrial & B2B Team CEE. Członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.
Bierze udział w sesjach:
-
Stylebook 2019 – cykl prezentacji
Stylebook 2019 – cykl prezentacji
Nadchodzi nowe – przyjdź po aktualne trendy w aranżacji wnętrz! Dowiedz się, jak projektować i wyposażać przestrzenie mieszkalne, by były piękne i nowoczesne, ale też ponadczasowe i funkcjonalne! Co warto mieć na oku w 2019 roku, co podbija branżę wnętrzarską! Jak radzić sobie z wnętrzarską modą?
Salon – Kuchnia – Łazienka – Sypialnia – Przestrzeń do pracy
Stylebook 2019 – cykl prezentacji
- – kierownik Działu Marketingu, ANWIS
- – kierownik działu handlowego i marketingu, Mochnik Sp. z o.o. Sp. k.
- – Area Sales Manager , Pergo
- – Strategic Insight Manager , GfK Polonia
- – specjalista ds. kluczowych klientów, Jawor-Parkiet
- – redaktor, archiconnect.pl
Dodaj komentarz